Menu
Coșul tău

Întrebări frecvente

Nu este necesară crearea unui cont. Este alegerea ta dacă dorești să poți urmări statusul comenzii sau nu. Poți plasa o comandă selectând în pagină "Finalizare comandă", "Fără cont".

De asemenea poți realiza o comandă telefonic sau la unul din punctele noastre de lucru.

     Pe Japeto.ro poți achita produsul cu cardul online, ramburs, cash sau ordin de plată, după cum urmează:

- pentru produsele din categoriile Shop și Piese și accesorii plata se poate efectua astfel:

  • cu cardul online, suma integrală deducându-se din contul de card. Sunt acceptate carduri de debit sau de credit valide Visa, Visa Electron, sau MasterCard – prin „iPay BT”;
  • cu numerar către curier la preluarea coletului la livrare – „Plata ramburs”;
  • cash sau card la punctele noastre de lucru dacă doriți să le ridicați personal din depozit. 

- pentru produsele precomandă/comandă din categoriile rulote comerciale, remorci speciale, remorci auto, plata se poate efectua cu:

  • cardul
  • ordin de plată
  • numerar la punctele noastre de lucru, ținând cont că se percepe un avans de 50% la semnarea contractului de comandă.


Plata cu cardul: plăți mai sigure si mai rapide

     Procesarea datelor de card se face exclusiv prin iPay BT (procesor de plată al Băncii Transilvania). JAPETO nu solicită și nu stochează detalii referitoare la cardul tău. Vezi mai multe detalii despre sistemul de plată 3D SECURE pe pagina oficială BTPay.

La apasarea butonului „Plasează Comanda” pe pagina de check-out, veti fi redirectionat către platforma securizată de plată online a Băncii Transilvania. Aveți siguranța maximă – iPay BT folosind tehnologia 3D Secure, promovatĂ de Organizațiile Internaționale de Carduri Visa și MasterCard pentru a minimiza riscul de fraude din comerțul pe Internet.

Prețul final plătit de client reprezintă suma dintre prețul produsului și suma reprezentând contravaloarea serviciului de curierat, acesta fiind afișat în câmpul „Total”. Clienții pot opta pentru deschiderea plicului la livrare, serviciu oferit doar de o parte din curierii listați la câmpul „Livrare” pe pagina coșului de cumpărături, respectiv pe pagina de check-out.

Poți autentifica tranzactii online cu ajutorul aplicației tale bancare, folosind una din metodele indicate mai jos:

  • parolă, amprentă pe dispozitivul tău și recunoaștere facială

Dacă nu ai aplicația bancară instalată, o poți descărca acum din Apple Store (IOS) sau Google Store (Android), pentru a autentifica plățile rapid.

Cum plătești online? Este foart simplu!

  • selectezi cardul din metodele de plata disponibile,
  • apeși butonul Trimite comanda, completezi datele cardului tău în noua fereastră iPay si apesi butonul Plătește.

Este posibil ca unele plăți să nu solicite autorizare, în funcție de specificul tranzacției.

Tranzacția urmează să fie confirmată prin e-mail, pe adresa asociată contului tău Japeto. În cazul în care plata nu se autorizează, vei primi un mesaj de reîncercare. 

Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decat RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.


 

     Pentru livrare, japeto.ro folosește serviciile de curierat ale firmelor consacrate din România. În momentul plasării unei comenzi sistemul alege curierul în funcție de disponibilitate. În contul de client,, la nivel de comandă, va fi afișat AWB-ul corespunzător serviciului contractat. 

  • Pentru produsele solicitate la precomandă/comandă din categoriile: rulote comerciale, remorci speciale, remorci auto, livrarea la domiciliu se realizează, contracost, prin serviciul propriu de transport.

Oferim posibilitatea de a alege ridicarea produselor de la sediile noastre din Drajna, Ploiești sau Câmpina Prahova (în funcție de disponibilitate).

     Pentru produsele din categoria SHOP: timpul estimat necesar pentru livrare este de 24h de la data la care comanda a fost confirmată telefonic cu unul dintre operatorii japeto.ro.

Astfel comenzile realizate până la ora 12:00, luni-vineri, sunt confirmate și expediate în aceeași zi, urmând ca ele să fie livrate ziua următoare. Evident, sunt cazuri în care depozitul firmei de transport este la o distanță mai mare față de locația de livrare. În aceste cazuri timpul de livrare poate ajunge la 72h.

Depozitele noastre sunt localizate în județul Prahova - Ploiești și în județul Alba - Petrești.

Pentru produsele realizate la precomandă/comandă din categoriile: rulote comerciale, remorci speciale, remorci auto timpul estimat de livrare este în funcție de complexitatea vehiculului. Poate dura între 21 de zile și 60 de zile de la data semnării contractului.

Dacă produsul este în stock, timpul estimat de livrare este de maxim 7 zile calendaristice de la semnarea contractului (timpul estimat pentru omologarea RAR).

Te rugăm să consultați termenii și condițiile politicii de retur în linkul de mai jos:

În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile.

Te rugăm să ne contactezi pentru a putea găsi o soluție favorabilă.


    • status “plasată” = comanda fost realizată de client
    • status “în procesare” = comanda a fost înregistrată și așteaptă să fie verificată de colegii de la magazinul online
    • status “în curs de validare plată“ = comanda așteaptă alocarea plății efectuate prin metoda de plată aleasă
    • status “disponibil în X zile“ =  (precomandă) comanda va fi livrată sau ridicată după numărul de zile indicat
    • status “aprobată“ = plata efectuată cu card bancar sau altă metodă aleasă s-a alocat deja în contul Japeto sau, dacă s-a ales achitarea comenzii cu plata la livrare (în acest caz, comanda urmează să fie pregătită pentru livrare)
    • status “anulată“ = comanda a fost anulată de către tine sau Japeto
    • status “preparată pentru livrare“ = comanda a fost pregătită pentru livrare și așteaptă să fie preluată de către curier
    • status “preluată curier“ = comanda a fost preluată de către curier, urmează ca acesta să te contacteze în vederea livrării
    • status “în curs de livrare“ = comanda este la curierul zonal și se va livra în ziua respectivă
    • status “livrată“ = s-a intrat deja în posesia produsului comandat
    • status “completă“ = s-a emis factura produsului atașată în cont la nivel de comandă
    • status “adresă livrare incorectă“ = adresa definită pentru livrare este eronată sau incompletă
    • status “refuzată“ = comanda a fost refuzată la livrare
    • status “negăsit la domiciliu“ = nu ai fost găsit la adresa de livrare de 2 ori consecutiv